Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2021 06:32 - Предизборно.
Автор: jokera Категория: Политика   
Прочетен: 1250 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Две лични причини да не харесвам „комунистите“.

Още като дете като прочетох в "задължителната" тогава за четене литература и научих, че ако съм комунист и ме заловят е възможно да ме изтезават и да набиват клечки под ноктите ми за да издам „другарите“, разбрах, че тази работа не е за мен.

Първата причина е лична: Историята се развива също както сега, преди избори преди доста години. Прадядо ми е бил активист в Земеделската Партия и съратник на Александър Стамболийски. Местния комунистически лидер го е отровил и дядо ми издъхва запенен в ръцете на внук си, моят баща.

Доста основателна лична причина за да не ги харесвам...

Втората е и лична и обществено значима: нека я наречем „Радиация за народа“.

На 26 април 1986 в съветската Чернобилска атомна централа възниква тежка промишлена авария. Аварията предизвиква облак от радиоактивни отпадъци който преминава и над България. Тогава Политбюро на Българската Комунистическа Партия и лично Лидера. „харесвания“ и изпадащи в носталгични спомени по управлението му, толкова много хора, "другарят" Тодор Живков и Партията, вземат решение...

Информацията остава за „вътрешна консумация“...!?

Над новината е наложено информационно затъмнение. Номенклатурата и посветените вземат предпазни мерки, а народа е в невидение. България е сред най-облъчените.

Хиляди българи заплатиха и продължават да заплащат с живота и здравето си, своето и на децата и внуците си. От нашия род, за една година починаха трима млади и здрави, след някакъв опит за лечение, а съпругата ми получи спонтанен аборт в петия месец със здраво момченце.

С годините нарастващите онкологични, артритни и много други заболявания у нас са пряк резултат от това.

Мога да посоча още и още основателни причини, но тези две са ми достатъчни.

Гласувайте умно... или отидете на плаж...!„






Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3699166
Постинги: 346
Коментари: 1374
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031