Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2020 00:02 - Търси се сериозна българска медия и блогари!
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.02.2020 19:37


 Аз съм под  неистово напрежение цял живот с този мъж, всичкото зло идва от него и от брат му който има 12 деца с 10 жени и ги е зарязал всичките и си е напълнил дома с боклуци за парите, ограбиха ми вещите, мебелите, трафикинг е било това а не нормален брак, 20 години плащах наем, сметки, банков заем за студентско учене, банков заем спортен мотор Ямаха, банков заем за караван, банков заем за кола-караван, банков заем за фирмен фалит, три пъти го мебелирам и накрая ми обра дрехите, обувките и снимките с майка и татко. Продали са всичко, пладнешки крадци, отделно дето опитва да ме души, трови, катастрофира, бокс в бременния стомах за животозастраховката или да ни стане гуудман 4 дела в Монтана. Ако знаете някой добър вестник, помогнете, не знам сина ми жив ли е. живея под големи притеснения. техните медии не отговарят когато емигрант е пострадал не пишат не отговарят изобщо

Мария Томова-Каллмир по повод изчезването на изгладувания ми син Румен Петров Томов-Каллмир от 10 октомври 2019 и неотговора на шведската полиция.

    • /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    •  
    •  
    • НАДОМНА ПОЧАСОВА РАБОТА (РЕКЛАМА)

  • Здравейте всички Тука   https://onnovost.com/p15333   отделяте по 10 мин сутрин и вечер и понякога и на обяд.  И обещават ужасно много пари.  Отворете си paypal. И си регистрирайте вътре Е-мейла ви с който влизате в paypal.  В никакъв случай не си давайте номера на банковата карта! Може и да е блъф. Но си заслужава да се опита.  Ако е истина, все пак, парите не са малко. Щракнете и разгледайте



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1183553
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930