Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2018 00:16 - И-ии тъй речИ ... ЧекистЪ .... а бе то, като Пагането Идно времи ....
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2063 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 20.03.2018 08:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.... - Дами и Господа Офицери и гаджетата им да знаете и да помните, че Запада яко се намеси в избора на Путин като президент на матушката ни Русия!

Майко мила, мислех си, че от моята простотия /е-ее, тъй казваТ, де / повече няма на къде, ама да предположиш, че запада БРУТАЛНО се намесил в изборите в Русия с критиките си към Путин вече е, в много повече.
Тъй де, как ще критикуваш Русията и Путин след като по най-долен начин от години тровиш и убиваш собственият си агент само и само да злепоставиш матушката ни!?!

За тая Матушка, става въпрос дето сме им дали Вяра, Език и Букви с които сега ни ругаят!


И, БРАВО ЗА ТИЯ НАШЕНЦИ ДЕТО ДЕТО СПАСИХА НЯКОЛКО ЩЪРКЕЛА.

ТЕ СА ХОРАТА ДЕТО ЩЕ СПАСЯТ СВЕТА!!!



Гласувай:
4



1. getmans1 - Да, хората дето спасяват щъркелите ...
20.03.2018 00:27
Да, хората дето спасяват щъркелите те, ще спасят света!
Този постинг бях го замислил за утре сутринта но като гледах началото от предаването на „Часът на Милен Цветков“ си промених решението.

По принцип лидерите са важни но има общочовешки ценности които са над лидерите нека, тях да следваме!
Лека нощ на всички! / и с :))) разбира се, не ставай смешен, ей/
цитирай
2. vencivaleri1951 - А тези които спасяват жеравите
20.03.2018 08:31
getmans1 написа:
Да, хората дето спасяват щъркелите те, ще спасят света!
Този постинг бях го замислил за утре сутринта но като гледах началото от предаването на „Часът на Милен Цветков“ си промених решението.

По принцип лидерите са важни но има общочовешки ценности които са над лидерите нека, тях да следваме!


Лека нощ на всички! / и с :))) разбира се, не ставай смешен, ей/



ще спасяват ли света?
цитирай
3. vencivaleri1951 - И къде не е прав " ЧекистЪТ"
20.03.2018 09:04
Има ли нещо в което Пуин да не е обвинен от западните медии , политици и длъжностни неща. Не стана ли ясно на тези избори, че грантовете които отиват за либерално настроените политици и медии помогнаха за по малко от 5% вот. Явлински, съподвижникът на Немцов, Каспаров и пр получи по малко от 1 %. Ами да погледнем риториката в Западната преса. Лично аз откакто чета вестници, гледам и слушам предавания по електронните медии подобно сатанизиране на отделен човек не помня И какъв е резултатът на вота в чужбина-още по категоричен. Тоест хората не се оплакват от разстояния, чакане на опашка, а пътуват и чинно се редят да упражнят правото си на мнение. Путин по какъв начин принуди тези хора да гласуват , а и да предпочетат него Не е ли една от причините говорилнята срещу Русия и по специално срещу нейния президент. Едно връщане назад във времето казва доста неща.
Путин се яви на първите си избори общо взето като прозападен политик-спечели, но с по малко проценти от Елцин за първия мандат. В чужбина пък руснаците направо си бяха безразлични към него Днес когато от години тече яростна кампания срещу него на Запад той печели безпрецедентен пряк вот -и в Русия и в чужбина.
Това нямаше как да стане без западните му " партньори"
цитирай
4. getmans1 - vencivaleri1951 - А тези които спасяват жеравите .....
20.03.2018 09:15
... Ааааман от таквиз спасители, че накрая се ще окажем в ролята на предварително потопените древногръцки грънци.

vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
Да, хората дето спасяват щъркелите те, ще спасят света!
Този постинг бях го замислил за утре сутринта но като гледах началото от предаването на „Часът на Милен Цветков“ си промених решението.

По принцип лидерите са важни но има общочовешки ценности които са над лидерите нека, тях да следваме!


Лека нощ на всички! / и с :))) разбира се, не ставай смешен, ей/



ще спасяват ли света?

цитирай
5. getmans1 - https://www.vesti.bg/sviat/putin-predatelite-shte-umrat.-kremyl-li-otrovi-skripal-6080061
20.03.2018 09:50
... „Думите, които Путин изрича, са записани през 2010 година:

"Предателите ще умрат", казва той: "Повярвай ми, тези хора предадоха приятелите си, братята си, в замяна на тридесет сребърника", припомня "Business Insider".

Думите са по повод тогавашния шпионски скандал между Русия и САЩ, в чиято основа бе Скрипал, отровен преди дни в Солсбъри, Англия.“

... Отделно от това ако погледнеш графиките с цените на петрола ще видиш, че света и в частност Запада добре подкрепи този т.н. прозападен политик.
Тази графика ще ти даде и други отговори като на пример това, което се случи в Либия, Ирак и дори Сирия.
Хич не си прави труда да ме убеждаваш, че някой си иска руските богатства на безценица.


vencivaleri1951 написа:
Има ли нещо в което Пуин да не е обвинен от западните медии , политици и длъжностни неща. Не стана ли ясно на тези избори, че грантовете които отиват за либерално настроените политици и медии помогнаха за по малко от 5% вот. Явлински, съподвижникът на Немцов, Каспаров и пр получи по малко от 1 %. Ами да погледнем риториката в Западната преса. Лично аз откакто чета вестници, гледам и слушам предавания по електронните медии подобно сатанизиране на отделен човек не помня И какъв е резултатът на вота в чужбина-още по категоричен. Тоест хората не се оплакват от разстояния, чакане на опашка, а пътуват и чинно се редят да упражнят правото си на мнение. Путин по какъв начин принуди тези хора да гласуват , а и да предпочетат него Не е ли една от причините говорилнята срещу Русия и по специално срещу нейния президент. Едно връщане назад във времето казва доста неща.
Путин се яви на първите си избори общо взето като прозападен политик-спечели, но с по малко проценти от Елцин за първия мандат. В чужбина пък руснаците направо си бяха безразлични към него Днес когато от години тече яростна кампания срещу него на Запад той печели безпрецедентен пряк вот -и в Русия и в чужбина.
Това нямаше как да стане без западните му " партньори"

цитирай
6. vmir - Откак се е за Русия чуло,
20.03.2018 09:58
руснаците все някого освобождават.
Руснаци света освобождават,
а те все по-поробени и самотни стават.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Гетьо,
20.03.2018 11:02
когато цитираш , цитирай коректно. Защото това което цитираш не е целия цитат.
Имаше още-живеят в непрекъснат страх и ги довършват най вече алкохол или наркотици. Това се отнася както за западните , така и за съветските шпиони преминали на "другия тротоар" В Щатите например Скрипал нямаше да има шанса като в Русия да се отърве с няколко години затвор и замяна. За измяна присъдите там са две-смърт или до живот Сноудън тръгна да преговаря, да иска гаранции и нищо не му дадоха. Тоест в половината щатове го чака смъртна присъда. В Русия Елцин промени така този съдебен състав, че цивилен гражданин получава за измяна по малка присъда от това ако е хулиганствал и дори военен съд осъжда скрипал на 13 години, което е значело , че ще излезе след 6, 7. Излиза по рано-заменен е.
Сега защо изменниците се страхуват? Ами ясно е Гетьо. Щом законът е либерален по отношение на такива "подонки" потърпевшите могат / и често го правят/ да вземат нещата в свои ръце. Този човек е счупил съдбата на не един човек издавайки агентурата за която е имал сведения. Аз не изключвам възможността да го е "свитнал" някой потърпевш или колега на такъв. Нали си спомняш" онзи списък" който Доган и Ганев дадоха в турското посолство. Имаше и летални изходи след това на агенти в арабския свят Ганев се побърка после от шубе-стана последовател на Мун , а и си отиде съвсем млад. Доган пък живее като затворник и с много алкохол.
Ето за това говореше Путин
Лично аз съм безразличен към съдбата на Скрипал, но съчувствам на дъщеря му и и желая пълно възстановяване-тя не е виновна, че е дъщеря на мизерник
цитирай
8. getmans1 - . . . Ще ги призная за освободители ...
20.03.2018 14:09
... Ще ги призная за освободители след като ни освободят от себе си!


vmir написа:
руснаците все някого освобождават.
Руснаци света освобождават,
а те все по-поробени и самотни стават.

цитирай
9. getmans1 - . . . Венци, линка не съм го измислил ...
20.03.2018 14:24
... Венци, линка не съм го измислил аз, че да ме виниш. Скрипал за вас е предател и трябва да си плати, тогава какъв герой правите от Сноудън?

Ами Асандж, а? Що не попиташ приятелчето си Р. Петков що има черен печат за САЩ и има ли това нещо общо с грамите на Асандж и „бандитското“ минало на Баце Тиквата?


vencivaleri1951 написа:
когато цитираш , цитирай коректно. Защото това което цитираш не е целия цитат.
Имаше още-живеят в непрекъснат страх и ги довършват най вече алкохол или наркотици. Това се отнася както за западните , така и за съветските шпиони преминали на "другия тротоар" В Щатите например Скрипал нямаше да има шанса като в Русия да се отърве с няколко години затвор и замяна. За измяна присъдите там са две-смърт или до живот Сноудън тръгна да преговаря, да иска гаранции и нищо не му дадоха. Тоест в половината щатове го чака смъртна присъда. В Русия Елцин промени така този съдебен състав, че цивилен гражданин получава за измяна по малка присъда от това ако е хулиганствал и дори военен съд осъжда скрипал на 13 години, което е значело , че ще излезе след 6, 7. Излиза по рано-заменен е.
Сега защо изменниците се страхуват? Ами ясно е Гетьо. Щом законът е либерален по отношение на такива "подонки" потърпевшите могат / и често го правят/ да вземат нещата в свои ръце. Този човек е счупил съдбата на не един човек издавайки агентурата за която е имал сведения. Аз не изключвам възможността да го е "свитнал" някой потърпевш или колега на такъв. Нали си спомняш" онзи списък" който Доган и Ганев дадоха в турското посолство. Имаше и летални изходи след това на агенти в арабския свят Ганев се побърка после от шубе-стана последовател на Мун , а и си отиде съвсем млад. Доган пък живее като затворник и с много алкохол.
Ето за това говореше Путин
Лично аз съм безразличен към съдбата на Скрипал, но съчувствам на дъщеря му и и желая пълно възстановяване-тя не е виновна, че е дъщеря на мизерник

цитирай
10. getmans1 - https://www.dnes.bg/rusia/2018/03/20/ot-rusiia-pitat-zashto-radev-blagodari-na-portugalcite-za-3-mart.371217
20.03.2018 14:51
Венци погледни тай братска плИбов:
„Българският президент Румен Радев бил благодарил на германци, французи, португалци за освобождението на страната ни от турско робство. Това твърди Владимир Бичков в материал, публикуван в РИА Новости под заглавие: "Гневът на Русия, британското предателство и "Стоте дни" на Бонапарт".

Думите на Радев са определени като една "от последните антируски политически акции".

"Президентът на България Румен Радев благодари на страни от ЕС за помощта им при освобождението на страната от петвековното османско иго, станало на 3 март 1878 г. в резултат на разгрома на турските войски от руската армия. "Ние няма да забравим тази помощ, която ни оказаха германци, французи, португалци, холандци, финландци, латвийци, литовци и естонци. Този празник е не само за България, но и за целия ЕС и НАТО", бил заявил Радев според публикация

По думите му тази "изцепка" на Радев щеше да е просто куриоз, ако нямаше едно "но". Продължава целенасоченото пренаписване на историята, продължава информационната война срещу Русия", заключава авторът.

На нас, българите ни е кристално ясно, че Румен Радев не е благодарил на никакви германци, французи, португалци, холандци за освобождението ни от османско иго. Кому е нужно тогава измислянето и слагането на думи в устата му?

Колкото до пренаписването на историята, би било добре да си припомним само как говорителката на руското външно министерство Мария Захарова се опита преди няма и половин година да
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070441
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031