Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 14:00 - Съвпадение или плагиатщина. Връзкарщина или кадърност.
Автор: lubara Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1773 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 05.08.2009 14:05


        От месец и половина вестникът, в който главната ми помести шест материала за четири седмици, нещо не ми печата статиите.
        Няма да им се моля. Казаха ми, няма пари за външни автори. По заобиколния начин. Пък поместиха сходни на мойте два материала от такива автори. И още един на техен човек, който си беше взел и фотограф със себе си - голям смях.
        Остава да ми гепят идеята за колонката " Седмицата в три събития" и "изненадата" ще бъде пълна. Написах четири материала, поместиха един. Било изборно време, ама след това... Получи се като онзи лаф " Ще ми купи колело, ама друг път." - от филма " Куче в чекмедже".
         Да са живи и здрави. Но направят ли това последното, ще си говорим с други изразни средства. Може пък и да бъркам, да са почтени хората.

         Преди два месеца подадох документи за една работа, няма да казвам каква. Има две вакантни места, от сигурен източник го знам. Никакъв отговор до сега.
          Преди седмица пак подадох за друго място, и там две вакантни. Чакам да се върне народът от отпуск, пък тогава може би, ако имам яки връзки...

          Нещо тези истории да ви напомнят за близкото минало? Защото аз съм пристрастен, оценката няма да е обективна, ако си кажа мнението.
        
          Я по-добре да тегля една майна, тук нали си ме харесват. Е, няма пари, но нали "Ние, курвите, само за едната чест живеем" . Та и аз, какво съм почнал да се оплаквам, животът е пред мен !


Тагове:   Куче в чекмедже,


Гласувай:
2



1. tili - Любооо,
05.08.2009 19:21
така ще си идем ние млади и зелени наивници! Не си предоставяй материалите на тия хиени! И какво става с обещаната книга? Току виж - от тая трънка изкочил заяка. Стискам палци, светло момче!!!
цитирай
2. lubara - Не по Богомил Райнов, но все пак...
05.08.2009 19:25
Ей, Тили, от твойте уста в Божиите уши !
Чакам издателите да се върнат от отпуск, изобщо голямо досега двумесечно чакане!
цитирай
3. veselinvalev - Майни.
05.08.2009 21:13
Любо, и аз ще тегля една и с твойта ще станат две. Майни. Брех, каква излезе тя. Сфинксът предсказва, че ще ти поръчат репортаж за майните. Сиреч, стягай се за Филибето. Че там майните много вървят.
цитирай
4. lubara - Филибето ще ни приюти, нали Веско! Пък да ни е зле!
05.08.2009 21:24
Веско, майна! Твоята позиция по въпроса е непоклатима! Само така, кураж ми дай, че майнишките номера май нямат край!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4597455
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19635
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930